Dyson DC29 dB Exclusive rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson DC29 dB Exclusive rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,4

fransvanreeven 19-01-2014
Geschreven voor: Dyson DC29 dB Exclusive rood

Deze stofzuiger is een ramp. Idioot duur. Het lompe ding blijft overal achter haken. Als je ergens tegenaan stoot zit er meteen een scheur in het dunne plastic waaruit het ding bestaat. De zuigkracht is niet te regelen. Schoonmaken is een onmogelijke klus. Als je daarmee klaar bent kun je zelf onder de douche vanwege de stofwolk waar je in hebt gestaan. Het filter is vrijwel niet schoon te krijgen. Koop aub een stofzuiger met een stofzak. Volle zak weggooien en een nieuwe erin. Geen centje pijn.

Officiele reactie van Dyson 29-01-2014

Beste Frans van Reeven,
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over uw stofzuiger. Het verbaast ons te horen dat er een scheur in 'het plastic' zit. Onze stofzuigers worden gemaakt van ABS polycarbonaat, het sterkste beschikbare materiaal. Ze kunnen dus absoluut tegen een stootje. Aangezien er 5 jaar garantie op uw stofzuiger zit, raad ik u aan contact op te nemen met onze Helpdesk, waar we u verder kunnen helpen. U kunt contact opnemen via 0205219890 of helpdesk.benelux@dyson.com. Dan kunnen we u ook uitleggen hoe het filter gereinigd kan worden en hoe u het beste het stofreservoir leegt, zonder dat er een stofwolk ontstaat.
Dyson

rodbury 28-11-2012
Geschreven voor: Dyson DC29 dB Exclusive rood

Gekocht bij Modern.nl voor een hele mooie prijs. Apparaat ziet er mooi uit. Slang, zuigmond en andere hulpstukken zien er allemaal degelijk uit ondanks dat het allemaal kunststof is. Zuigt als de brandweer alhoewel ik niet veel gewend was met een Dirt Devil van 40€. De duurzaamheid moet nog blijken. Ik ben wel van plan een parket zuigmond te bestellen want die zat er niet bij, en das toch wel een beetje jammer ondanks de aanbiedingsproijs van 199.